VAROVÁNÍ PRO KLIENTY A NÁVŠTĚVNÍKY ZDRAVOTNÍHO REGISTRU

V souvislosti s blížícím se termínem přechodu ordinací na elektronické recepty (eRecepty), se nám na telefonní lince Zdravotního registru množí případy, kdy byly ordinace osloveny prostřednictvím telefonních operátorů nebo písemnou formou.

POZOR!!! Podvodné oslovení ordinace telefonním operátorem:Operátor, který aktivně volá do ordinace, se představí jako pracovník SÚKL (Státní ústav pro kontrolu léčiv) a nabízí vyřešení povinné registrace. Po souhlasu s projednáním problematiky dojde k údajnému objednání služby a do ordinace dorazí faktura na vysokou částku.Pracovníkovi, který Vám volá pod jménem SÚKL, na nic neodpovídejte, hovor okamžitě ukončete a v případě potřeby volejte sami na oficiální SÚKL podporu.

Varování vydal i samotný SÚKL: http://www.sukl.cz/sukl/upozorneni-na-podvodne-jednani-falesne-infolinky-k-ereceptu

Pracovnici SÚKL nevolají aktivně do ordinací! Operátoři SÚKL jsou lékařům a lékárníkům k dispozici od rána do večera na telefonní lince 800 900 555, kde Vám můžou pomoci s vyřízením registrace. Všechny podrobné oficiální informace naleznete na www.epreskripce.cz.

Upozornění:V případě, že Vám následně společnost tvrdí, že jste uzavřeli smlouvu a požaduje po Vás zaplacení, vyžadujete vždy před zaplacením důkaz této smlouvy v písemné podobě, nebo v podobě zvukového záznamu, se kterým jste udělili souhlas a který by mohl uzavřenou smlouvu dokazovat.

Doporučení:V případě, že chcete pomoci v komunikaci se společností, která Vám tvrdí, že jste s ní uzavřeli smlouvu, můžete využít našich služeb na www.ochranaordinace.cz, kde Vám rádi poradíme a pomůžeme.

 

 

Služby ohledně vyřízení eReceptů na trhu poskytuje i řada soukromých společností. Máme pro Vás praktické rady pro práci s nabídkami těchto služeb:

1. Vždy se důrazně zeptejte na název společnosti.2. Pokud společnost neznáte, zdůrazněte, že si služby telefonicky neobjednáváte a že si přejete poslat celou nabídku písemně do emailu (například rovnou s návrhem znění smlouvy).3. Sami si určete termín, kdy Vás má operátor kontaktovat, nebo mu oznamte, že ho budete kontaktovat sami, pokud Vás nabídka zaujme.

 

POZOR !!!Dle našich zjištění, některé firmy nabízejí vyřízení všech žádosti za Vás, a poté co zaplatíte smluvní poplatek, Vám do ordinace dorazí prázdné a volně stažitelné formuláře. Tudíž, jste nic nevyřešili a vše si musíte zařídit sami.

Doporučujeme našim klientům a našim návštěvníkům:

A. Pokuste se vyřídit si registraci vlastními silami, návody a postupy naleznete dostupné na webových stránkách příslušných institucí.

B. Pokud nechcete registraci věnovat svůj čas a energii, můžete se obrátit s důvěrou na nás.

Na naší oficiální bezplatné infolince 800 787 800 Vám zdarma vysvětlíme postup povinné registrace do CÚER a zodpovíme Vaše otázky. Zároveň Vám můžeme nabídnout profesionální vyřešení celé žádosti a registrace CÚER kompletně za Vás. Cena našich služeb je konečná, bez dalších poplatků, celkem: 2.450,- korun bez DPH.

Zdravotní registr nabízí novým i stávajícím klientům kompletní řešení pro ordinace včetně aplikace na vystavování eReceptů a hardware řešení počítače a tiskárny.

Klienti Zdravotního registru můžou při komunikaci prostřednictvím telefonu využít svůj bezpečnostní kód, který má každý náš klient a který zároveň každý náš operátor zná, a je povinen Vám ho na požádání nahlásit, abyste si ověřili, že mluvíte se Zdravotním registrem. Hovory na našich zákaznických linkách jsou pro bezpečnost objednatele a dodavatele monitorovány.

V Praze dne 16.10.2017.